Bij House of Baboon staat klanttevredenheid voorop. We streven ernaar om prachtige producten te leveren en je een uitstekende klantervaring te bieden. Is er toch iets niet naar wens gegaan? Laat het ons weten via onze klantenservice.

Beschrijf duidelijk de aard van je klacht, en we zullen ons best doen om deze zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Mocht je klachten hebben over de staat van een product bij levering, zoals transportschade of een defect artikel, meld dit dan binnen 3 werkdagen na ontvangst. We bieden namelijk altijd een oplossing die bij jou past.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Tevens is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Abonneer op onze nieuwsbrief

Ontvang als eerste het laatste nieuws over trends, promoties en nog veel meer!