De keuze van de bezorgdienst hangt af van de grootte en het gewicht van de door jouw bestelde artikelen. Indien artikelen vanuit verschillende magazijnen wordt geleverd kan het zijn dat het wordt gesplitst in een aantal deelleveringen waaronder dus een pakketdienst en een transportdienst.
Kleine artikelen: pakketdienst (DPD, PostNL, DHL, GLS of UPS) Kleinere producten, zoals woondecoratie worden door onze pakketdienst bezorgd. Als je bestelling wordt opgestuurd ontvang je een e-mail met de Track & Trace-gegevens, zodat je de levering eenvoudig kunt volgen. Vaak is het verwachte leveringstijdstip al bekend.
Ben je niet thuis en kan het pakket niet bij de buren worden afgeleverd? Na de eerste bezorgpoging brengt de koerier vaak je pakket naar het dichtstbijzijnde ophaalpunt van de desbetreffende vervoerder.
Bij UPS bestaat er een mogelijkheid dat het direct bij een ophaalpunt wordt geleverd en niet je thuisadres.
Grote artikelen: Grotere items, zoals tafels, stoelen, en kasten, die niet geschikt zijn voor een pakketdienst, worden door een transportbedrijf bezorgd. Voor een transportbedrijf geldt één bezorgpoging. Je dient dus thuis te zijn op de aangegeven dag van levering.
Letop! De artikelen worden bezorgd tot aan de voordeur op de begane grond van het afleveradres.
We pakken de artikelen niet uit of monteren ze niet. Voor specifieke bezorg wensen kun je vooraf contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken.